Τα Οκτώ Πραγματάκια (Ιανουάριος 2018)


Η νέα χρονιά μπήκε ψιλοχάλια, εγώ η ίδια είμαι αρκετά πεσμένη ψυχολογικά, ο Φεβρουάριος, δε, είναι τρομερά επίφοβος μήνας (γιατί φέτος γίνομαι 30, το 'παμε; θα το 'παμε, όλο το λέμε!!)!! Αλλά μια και δεν απευθύνομαι στον ψυχολόγο μου και είμαι σίγουρη πως δεν σας ενδιαφέρουν και τόσο τα υπαρξιακά μου, ας πάμε γρήγορα γρήγορα στα 8 πραγματάκια που ξεχώρισα τον μήνα αυτό!

1. Η σειρά που μου έκλεψε την καρδιά

Το πρώτο επεισόδιο του Sense8 είναι μια σκέτη καταστροφή, βαριέσαι αφόρητα, δεν καταλαβαίνεις Χριστό, αναρωτιέσαι πώς γίνεται οι δημιουργοί του να έβγαλαν το εκπληκτικό V for Vendetta, μετά θυμάσαι ότι είναι εκείνοι που έβγαλαν και το Matrix, μ' εκείνη την αφόρητα βαρετή στιγμή που ο Νίο συναντάει τον εγκέφαλο της υπόθεσης (ή ότι ήταν) στο λευκό δωμάτιο με της οθόνες και λες, εντάξει, αυτό φταίει. Το έχουν κι αυτό μέσα τους! Τελικά η σειρά γίνεται εκπληκτική στη δεύτερη σεζόν, όπου και μαθαίνεις ότι δε θα συνεχιστεί, απλά κάποτε (το τονίζω το κάποτε γιατί είναι τόσο αόριστο) θα βγει ένα τελευταίο μεγάλο επεισόδιο για να κλείσει. Που πρέπει!! 

Το θέμα, τέλος πάντων, είναι πως 8 άνθρωποι από εντελώς διαφορετικά μέρη στη γη κι εντελώς διαφορετικές κουλτούρες, άλλος είναι κακοποιός, άλλος αστυνομικός, κι άλλος οδηγός λεωφορείου στην Αφρική, γίνονται ξαφνικά ένα, ενώ παράλληλα συνεχίζουν να ζουν τις ζωές τους, μοιράζονται πλέον ότι γνώσεις και ικανότητες έχουν οι άλλοι 7 "αδερφοί" τους, και παράλληλα προσπαθούν να ξεφύγουν από τον αδίστακτο Whispers που είναι κι αυτός σαν αυτούς και τους κυνηγάει. Είναι καλή σειρούλα, ύμνος στην ομοφυλοφιλία και τη διαφορετικότητα με ένα υπερφυσικό στοιχείο που μόλις το συνηθίσεις κάπως το καταλαβαίνεις.

2. Τι άλλο είδα αυτό το μήνα
Το Maze Runner που έπρεπε να βγει επιτέλους, και την τέταρτη σεζόν του Black Mirror που όπως πάντα ήταν mindblowing! (αν και οι προηγούμενες ήταν πολύ καλύτερές της..)

3. Τι διάβαζα και τι διάβασα
Ξεκίνησα τη χρονιά με μικρές περιπέτειες του Σέρλοκ Χολμς. Διάβασα το μικρό διήγημα "Το βασίλειό μου για ένα βιβλίο"" του Άλαν Μπένετ, αλλά και τη "Γκαλίνα" του Ανδρέα Μήτσου. Από μεγαλύτερα βιβλία, έπιασα τους "Μάγους" του Lev Grossmann ένα κακό βιβλίο που ελπίζω να τελειώσω σύντομα για να πιαστώ με κάτι πιο καλογραμμένο (και για να δω τη σειρά, δε σκοπεύω να διαβάσω τις συνέχειες, που δεν έχουν καν μεταφραστεί, για κανέναν απολύτως λόγο!!). Διαβάζω επίσης το βιβλίο της Ρούμπιν Γκρέτσεν, "Μαθήματα Ευτυχίας", που όμως είναι βιβλίο αυτοβοήθειας και μάλιστα χωρισμένο ανά μήνα στη διάρκεια ενός έτους που ίσως και να το διαβάσω έτσι κι εγώ. Μέχρι στιγμής με έχει βοηθήσει να πετάξω πολύ σαβούρα από το σπίτι μου πάντως και να ασχοληθώ λίγο με το κατά πόσο ο χώρος μου είναι όσο χαλαρωτικός θα έπρεπε.

4. Λίγη υγιεινή διατροφή!
Προσπάθησα να εντάξω κάποια πράγματα στην καθημερινότητά μου που βρίσκω απαραίτητα για μια ισορροπημένη διατροφή, όπως το νερό (διαπίστωσα πως είμαι εδώ και αρκετούς μήνες αφυδατωμένη, περίπου από τότε που κρύωσε ο καιρός και δεν μου ήταν τόσο απαραίτητο το νερό όσο το καλοκαίρι!!) και για τον Φεβρουάριο θα προσπαθήσω να ξαναρχίσω τους φυσικούς χυμούς ή κάποια φρούτα γιατί στάνταρ έχω έλλειψη βιταμίνης C! 

5. Το τέλειο πορτατίφ
...πιστεύω πως δεν υπάρχει. Βρίσκεται μαζί με την τέλεια τσάντα και το τέλειο σουτιέν σε κάποιο παράλληλο σύμπαν, μάλλον φυλακισμένα από όλα τα άσχημα πορτατίφ, τις βαρετές τσάντες και τα λάθος σουτιέν που έχουν κατακτήσει αυτό τον κόσμο που ζούμε και προσπαθούν να μας επιβάλουν την ασχήμια τους! Μετά από σκληρή αναζήτηση βρήκα ένα σχεδόν ανεκτό πορτατίφ αλλά.... τελικά δεν το πήρα. Γιατί το έκανα κατηγορία; Γιατί μου πήρε πολύ χρόνο, έρευνα και προβληματισμό αν τελικά έχω εγώ το πρόβλημα ή είναι προβληματικά και άσχημα όλα τα πορτατίφ του κόσμου!!

(Αν γνωρίζετε πού υπάρχουν καλά πορτατίφ σε λογικές τιμές πείτε το στα σχόλια ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!! This is a cry for help, people!!)

6. Η επανέναρξη της λέσχης μας
Η λέσχη ανάγνωσης Κατερίνης (κατά κόσμον ΛΑΚ) άρχισε ξανά τις συναντήσεις της. Φέτος κάναμε μια λίστα ο καθένας με μερικά βιβλία που θέλουμε να διαβάσουμε Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ και από αυτά διαλέξαμε πέντε που θα τα διαβάσουμε μέσα στο χρόνο (και μετά βλέπουμε). Είμαστε ακόμα σε αναζήτηση μέρους συνάντησης, γιατί το παλιό μας καφέ έγινε Μικέλ, οπότε δοκιμάζουμε διάφορα στην Κατερίνη (βλέπετε συναντιόμαστε Κυριακές απόγευμα-βράδυ και οι πιθανότητες να βρούμε ήσυχο μαγαζί που να μην παίζει μπάλα δεν είναι υπέρ μας!). 

Τα βιβλία που θα διαβάσουμε είναι:
  • "Ο θαμμένος γίγαντας" του Ισιγκούρο
  • "Confiteor" του Καμπρέ (που τις προάλλες το πήρα στα χέρια μου και το άφησα, γιατί το άφησα;;;)
  • "Ο ωκεανός στο τέλος του δρόμου" του Γκέιμαν
  • "Αν είσαι έτοιμος πάτα enter" του Κλάιν
  • "Blue Monday" από Nicci French
7. Νέοι Youtubers και πολλοί πολλοί νέοι Bookstagramers 
Ανακάλυψα την Jul με τα BeautyLeaks (γιατί όταν είσαι πχια μια ανάσα από τα 30 αρχίζουν και σε νοιάζουν τα πάντα σχετικά με την περιποίηση και την ομορφιά και τα λοιπά -τουλάχιστον εμένα αυτή τη στροφή πήρε η ζωή μου-) και την φίλη της την Alexia Lestrange που vlogάρει από το Λονδίνο και είναι μεγάλη φαν του Χάρι Πότερ (οπότε αυτόματα την αγαπώ, όπως καταλαβαίνετε!!), είναι και στυλίστρια, βέβαια, κι έχει φοβερό χιούμορ!! 

Στην αρχή του μήνα στο instagram είχαμε ένα παιχνίδι για να γνωριστούμε καλύτερα, όπου σου έστελναν ένα μήνυμα με ένα εικονίδιο (εγώ ζήτησα εικονίδια με βιβλία!) κι εσύ μετά έμπαινες στο προφίλ του καθενός και διάλεγες μια φώτο που σου άρεζε και την ανέβαζες στα στόρι σου. Έτσι ανακάλυψα την mysecretbook (κατά κόσμον Σέβη) που όποιο giveway σχετικά με βιβλία και να γίνεται, το μυρίζεται έτσι στον αέρα, και το ποστάρει στα στόρι της για να το δεις κι εσύ!! Είναι και blogger, οπότε μπορείτε αν δεν έχετε instagram και γενικά νιώθετε ότι σας πρήζω με ένα social media που δεν σας ενδιαφέρει, να τη βρείτε εκεί!!

8. Και μια μικρή νίκη
Ίσως για να μην απελπίζομαι τόσο, ο καλός Θεούλης μου έστειλε ένα δωράκι, το πανέμορφο life planner που ετοίμασε η Φωτεινή, από το Island Diaries (δείτε το εδώ). Βέβαια, έτσι με βάζει να πάρω μόνη μου τις αποφάσεις που πρέπει για τη ζωή μου και να κάνω γενικά τα πλάνα μου, πράγμα που του έχω ξεκαθαρίσει πως δεν μπορώ να κάνω και πρέπει να αποφασίσει αυτός για μένα (βλέπετε έχω σελήνη στο ζυγό, ή ζυγό στη σελήνη, δε θυμάμαι, και θα είμαι πάντα φουλ αναποφάσιστη, ότι και να γίνει).

Σας εύχομαι να περάσετε έναν διασκεδαστικό Φεβρουάριο, να βγείτε, να μασκαρευτείτε, να ερωτευθείτε, να διαβάσετε τρελά βιβλία, με μάγους, δράκους, ξωτικά και πολεμιστές, και να μην ξεχνάτε να διαβάζετε κάθε μέρα, έστω και μόνο λίγο, για γυμναστική ;)

0 σχόλια