Πράγματα που θα 'θελε να ακούσει ένας βιβλιοφάγος

Το Goodreads ρώτησε στο facebook και το twitter τι θα ήθελαν να ακούσουν όλοι οι βιβλιοφάγοι. Σε έναν τέλειο κόσμο θα τα ακούγαμε συχνά όλα αυτά. Στον κόσμο που ζούμε μπορούμε απλά να ονειρευόμαστε.

"Η δουλειά σου σήμερα είναι να διαβάσεις όποιο βιβλίο θέλεις..."


"Σε καταλαβαίνω, πάρε την υπόλοιπη μέρα ρεπό για να κλάψεις για το χαμό του αγαπημένου σου χαρακτήρα."


"Κάθε βιβλίο που έχεις στη λίστα Want to Read στο Goodreads (και κάθε ένα που θα προσθέτεις στο μέλλον) θα σου αποστέλλονται εντελώς δωρεάν."


"Το διάβασα κι εγώ αυτό το βιβλίο! Ας συζητήσουμε για τους ήρωες, τα προβλήματά τους, τις ανατροπές και τι πιστεύεις ότι θα γίνει στο επόμενο βιβλίο!"


"Δε με πειράζει να μαγειρέψω εγώ απόψε. Εσύ κάθισε στον καναπέ και συνέχισε το διάβασμα".


"Θα ήθελες να δουλέψεις στο βιβλιοπωλείο μου;"


"Μου άρεσε τόσο πολύ το βιβλίο που μου πρότεινες!"


"Μπορώ να σου βρω όποια σειρά βιβλίων θέλεις."


"Από εδώ η δική σου προσωπική πόρτα στο μεγαλύτερο βιβλιοπωλείο του κόσμου. Εδώ θα βρεις κάθε βιβλίο σε κάθε έκδοση από κάθε είδος. Και επιπλέον θα πληρώνεσαι για κάθε βιβλίο που διαβάζεις (και θα παίρνεις μπόνους για κάθε ένα που σχολιάζεις). Αν έχεις απορίες, μπορείς να απευθυνθείς στους συγγραφείς. Α, και μην ανησυχείς για τα παιδιά - έχουμε επιπλέον νταντάδες για καλό και για κακό."


"Το επόμενο βιβλίο του Game of Thrones θα κυκλοφορήσει στις _______. (εντάξει, όχι για όλους τους βιβλιοφάγους αλλά για πολλούς από αυτούς!)


"Μωρό μου, τι θα 'λεγες να περάσουμε τη μέρα μας χαμένοι μέσα σε ένα παλαιοβιβλιοπωλείο;"


"Ποιο βιβλίο θα μου πρότεινες;"

"Από σήμερα οι ώρες τις ημέρας θα είναι 25, και η έξτρα ώρα θα είναι αφιερωμένη στο διάβασμα."


"Περιέγραψέ μου αυτή τη σειρά με όλες τις λεπτομέρειες."


"Αυτή είναι μια βιβλιοθήκη TARDIS. Αγόρασε όσα βιβλία θέλεις, θα χωρέσουν όλα."


"Μα και βέβαια μπορείς να περάσεις τη νύχτα στη βιβλιοθήκη."


"Μπορείς να βρεις όλες τις πρώτες εκδόσεις από όποιο βιβλίο θέλεις."


"Πρόσεξα ότι σου αρέσουν τα βιβλία. Σου έχτισα μια βιβλιοθήκη με όλα τα κλασσικά και πολύ χώρο για να προσθέσεις νέα βιβλία. Α, και μην ανησυχείς για την πληρωμή. Απλά διάβασε όσα βιβλία τραβάει η ψυχή σου.


"Όλες οι βροχερές μέρες από εδώ και πέρα ανακυρήσσονται ημέρες μόνο για διάβασμα."


"Θα κάνω ησυχία για να μπορείς να διαβάσεις".


Εσείς; Τι θα θέλατε να ακούσετε;;

2 σχόλια